Posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Ornecie
Sala Narad Urzędu Miejskiego w Ornecie
Orneta, 6 września 2022 r.
BRM.0012.7.4.2022
BRM.0012.7.5.2022
BRM.0012.7.6.2022
Na podstawie § 64 ust. 1 Statutu Gminy Orneta uchwalonego Uchwałą Nr BRM.0007.22.2016 Rady Miejskiej w Ornecie z dnia 29 czerwca 2016 r. z późn. zm., zwołuję i zapraszam na posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Ornecie w dniu 13 września 2022 r. (wtorek) o godz. 16,00. Posiedzenie odbędzie się w Sali Narad Urzędu Miejskiego w Ornecie.
Proponowany porządek posiedzenia:
- Zaopiniowanie protokołu Nr 7/2022 posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
w dniu 24 sierpnia 2022r.
- Analiza i rozpatrzenie skargi mieszkańca dotyczącej niekulturalnego zachowania Burmistrza Ornety (teczka spraw BRM.0012.7.4.2022).
- Rozpatrzenie i zaopiniowanie skargi na Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 w Ornecie Panią Elżbietę Fijarczyk, która w opinii skarżących nie dopełniła swoich obowiązków i nie powiadomiła rodziców uczniów o możliwości złożenia wniosków o przyznanie stypendium naukowego Burmistrza Ornety (Teczka spraw BRM.0012.7.5.2022).
- Rozpatrzenie petycji Nr RO.152.3.2022 z dnia 15.08.2022 r. (email 19.08.2022, data wpływu do biura Rady 23.08.2022, data wpływu do komisji 29.08.2022) w sprawie utworzenia oddziałów zmilitaryzowanej Samoobrony Gminnej i zakupu broni dla każdego rdzennego polskiego mieszkańca tej gminy (teczka spraw BRM.0012.7.6.2022).
- Sprawy bieżące.
Przewodniczący Komisji
Skarg, Wniosków i Petycji
Marcin Jotko